12 lipca 2017

WAKACYJNA #LIFERIA /SUMMER VIBES/

 Witam

Początek tygodnia zaczął się u mnie bardzo dobrze, mimo kapryśnej pogody. W ten dzień doszło do mnie najnowsze różowe pudełeczko Liferii. Za każdym razem nie mogę się go doczekać, bo wiem, że autorki zawartości potrafią zaskakiwać. 

Zawsze sięgam po kosmetyki dla mnie mniej znane, a często takie o których nie miałam pojęcia.

W boxach nie sposób jest doszukać się drogeryjnych kosmetyków! Zawsze pojawiają się perełki z których jestem zadowolona, rzadko kiedy kręcę nosem. 

Wakacyjny box występuje pod nazwą Summer Vibes. Umieszczone w nim kosmetyczne marki pochodzą z Anglii, Włoch i Polski. 

Dołączony przewodnik do boxu mieści krótki artykuł na temat dbania o skórę latem. Pamiętajmy wtedy o peelingowaniu, filtrach, regeneracji i lżejszym makijażu. Dołączona informacja o samych produktach zawsze ułatwia mi ich poznanie i tym razem krótko i na temat zostały przedstawione. 

Poniżej zapraszam na dokładny przegląd zawartości.

  
Peeling do ciała Lab 5033 (produkt pełnowymiarowy, 200ml/40zł, Anglia)

Ten kosmetyk zajmował większą część różowego pudełeczka Liferii. Nawet wieczko ledwo co się domykało, dlatego w pierwszej kolejności zwróciłam na niego uwagę. Z tej racji, że jestem wielbicielką zdzieraków Lab 5033 już na dniach powędruje do łazienki ze mną na pierwsze użycie. Jest to peeling solny, po składzie domyślam się, że będzie przyjemnie chłodził. Zawiera minerały z morza martwego. Jego zadaniem jest redukcja podrażnień. Posiada witaminę C, która ma nadać blasku skórze i ją rozświetlić. 


  
Krem na noc Skin Drench (produkt pełnowymiarowy, 50ml/120zł, Anglia)
 
Cena kremu jest wysoka. Liczę, że z kremu będę zadowolona, kiedy go zacznę stosować. Przeznaczono go na noc. Ma zregenerować i wzmocnić skórę oraz nadać jej dobrego nawilżenia. Zawiera witaminę E i kiełki pieprzycy siewnej, które chronią skórę przed wolnymi rodnikami. Krem mnie bardzo fascynuje po skończeniu obecnego z przyjemnością poznam jego działanie.
 


Hydrożelowe płatki 4D pod oczy Dermo Pharma (produkt pełnowymiarowy, 7zł, Polska)
 
W boxie trafiły mi się hydrożelowe płatki pod oczy, mogłam natknąć się również na serum rozświetlające, które zamiennie z nimi występuje. Marka Dermo Pharma reprezentuje nasz kraj w tym boxie. Płatki zawierają kwas hialuronowy, fitokolagen i miłorząb japoński. Płatki mają zapewnić ekspresowe nawilżenie i odświeżenie likwidując przy okazji zmęczenie. Nadają się przede wszystkim do skóry matowej, przesuszonej i zmęczonej. 



Naturalny szampon do włosów Idea Toscana (rozmiar travel size, 50ml/13zł, Włochy)

Cenię sobie naturalne szampony bo mają w sobie szlachetne składniki, jednak nie wszystkie mi służą. Potrafię po myciu takim szamponem uzyskać pełen przyklap włosów, które wyglądają jak nie umyte i przede wszystkim przetłuszczone.

Ten miniaturowy szampon nadaje się na krótki wakacyjny wyjazd. W końcu to wersja travel size. Dla mnie jest jednak najsłabszym ogniwem z całego boxu.




  
Matowa szminka Diva Crime, odcień Ombre Rose Nabla (produkt pełnowymiarowy, 4,2g/55zł, Włochy)

Moja pierwsza kolorówka marki Nabla. Czytałam o niej jedynie w blogosferze. Opakowanie jest malutkie, ale eleganckie i dla prawdziwych dam. Wierna czerwieni jaką maluję usta byłam zaskoczona tą barwą szminki. Po pomalowaniu ust sądzę, że nawiązała się między nami jednak nić porozumienia i pomadka zostanie ze mną na dłużej. Nie zawiera silikonów, parabenów i jest odpowiednia dla wegan, ma nawilżać i regenerować usta. Z łatwością rozprowadza się dając matowe wykończenie.



Jeżeli zawartość boxa Liferii komuś się spodobała to zapraszam na stronę LIFERIA.PL, gdzie możecie go zamówić. 

pozdrawiam - Magda

17 komentarzy:

  1. Najbardziej wpadła mi w oko szmineczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko naturalne szampony lubisz to ten jest dobrym kandydatem.

      Usuń
  3. Widziałam tego boxa już u kilku blogerek i jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość, śliczna szminka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw, wyjątkowo piękny kolor szminki Ci się trafił. świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem we wszystkich pudełeczkach wylądował jedynie taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zestaw, same nieznane marki, które chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych platkow pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny box, kiedyś w końcu się skuszę na mój pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie całkiem fajna ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej ciekawi mnie peeling i krem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa zawartość w tym pudełku. Krem i peeling najbardziej by mnie ucieszyły.

    OdpowiedzUsuń