22 grudnia 2017

#L'BIOTICA, BIOVAX CAVIAR /ZŁOTE ALGI I KAWIOR/ ZESTAW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Witam

Złote algi i kawior czy nie brzmi to ekskluzywnie i wykwintnie?  Te dwa aktywne składniki reprezentuje linia Biovax Cavier - L' Biotica. Dotyczy ona pielęgnacji włosów, ściślej pisząc włosów które czekają na nawilżenie. 

W skład linii wchodzi:
  • intensywnie regenerujący szampon
  • regenerująca odżywka w piance
  • intensywnie regenerująca maseczka do włosów oraz
  • odżywczy oleo-krem do włosów

Kilka słów o aktywnych składnikach:

Ekstrakt z Kawioru – bogactwo składników odżywczych zamkniętych w czarnych perełkach kawioru sprawia, że składnik ten wszechstronnie działa na włosy. Dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni je przed utratą koloru i zachowuje ich młodość. Aminokwasy i lipidy kontrolują poziom nawilżenia włosów i wygładzają ich powierzchnię, dodając im szlachetnego połysku.

Złote Algi – obfitujące w białka, witaminy i minerały algi morskie stanowią przebogate źródło składników nawilżających i wzmacniających włosy. Złote algi z rodzaju Laminaria wykazują silną aktywność przeciwko promieniowaniu UV, chroniąc włosy przed fotostarzeniem.


"Nowa linia to wysublimowane połączenie perełek kawioru i wyjątkowych złotych alg, które współgrają ze sobą, tworząc niezwykle luksusową pielęgnację dla włosów spragnionych nawilżenia. Biovax® Caviar kryje w sobie niezwykłe bogactwa wydobywane z głębin wodnego świata. Zasobne w rozmaite składniki odżywcze, intensywnie nawilżą i ochronią Twoje włosy."



Biovax Gmalour Caviar Szampon - 200 ml/18 zł

Intensywnie regenerujący szampon z linii Biovax® Caviar to unikalne połączenie delikatnych substancji myjących oraz drogocennych składników aktywnych: Czarnego kawioru i złotych alg. 


Szampon występuje w tubie na zatrzask. Dla moich potrzeb rozwiązanie okazało się być wystarczające. 


Szampon jest gęsty co czyni go wydajnym nawet przy bardzo długich włosach. Wyróżnia go ładny stonowany zapach, który zaakceptowałam od samego początku. Lubię dzięki niemu nieco dłużej myć włosy, powoli je masując. 

Szampon wytwarza pianę dzięki czemu mam świadomość, że włosy dobrze są domyte nawet ze środków do stylizacji. Radzi sobie w usuwaniu olejów.

Produkt nie podrażnił skalpu oraz nie doczekałam się na szczęście łupieżu, a ostatnio łatwo go u mnie wywołać. 

Szampon odebrałam pozytywnie, domywał włosy, skalp. Jak wpłynął na nawilżenie solo tego dokładnie nie wiem i nie określę, ale z maseczką to nawilżenie było całkiem dobre.

Biovax Glamour Caviar maseczka do włosów- 125 ml/17,90 zł

Maseczkę dostajemy w słoiczku, twardym z plombą. Aplikacja dzięki takim rozwiązaniom jest ułatwiona ponieważ spokojnie mogę zanurzyć palce w konsystencji i wydobyć porcję. Maseczka podobnie pachnie jak szampon. Po nałożeniu nie spływa z włosów, trzyma się ich nawet jak czas trzymania maski się przedłuża. Maseczkę stosowałam 2 razy na tydzień.

Jakie przyniosła efekty?

Nie miałam problemów w trakcie rozczesywania. Z czasem włosy dostały sporej dawki nawilżenia. Położona świeżo farba nie płowiała jak zwykle, miałam wrażenie, że kolor jest dłużej intensywny.


Nie dawno przy porannym czesaniu widzę, że włosy są bardziej gładkie. Od czasu kiedy zakładam czapkę po jej ściągnięciu włosy nie elektryzują się i nie są napuszone. 

Maseczka wpłynęła także na same końcówki nie są już one roztrzepotane i nie muszę ich przycinać. 


Biovax Glamour Oleokrem Caviar - krem do włosów 125 ml/17,90 zł. Ten krem poznałam jakiś czas temu. Zapraszam na jego osobną recenzję. Możecie ją przeczytać <TUTAJ



Ostatni produkt tej serii to odżywka w piance. Postać pianki to już nie nowość w świecie kosmetycznym, ale w odżywce do włosów jeszcze jej nie spotkałam dlatego to mój pierwszy raz.

Biovax Glamour Caviar odżywka 150 ml/17,90 zł.

Nie wiedziałam z początku co o niej sądzić. Odżywka w piance? Zapowiadało się o tyle ciekawie, że postać pianki potrafi zaintrygować. Pianka to wg. mnie taka forma wizualna do 'zabawy' w użytkowaniu.

Przed użyciem należy wstrząsnąć pojemnikiem. Piankę stosować należy na świeżo umyte włosy, wilgotne.

Zaleca się jej nie spłukiwać, chyba, że włosy są podatne na obciążenie.

Zadaniem pianki jest intensywne nawilżanie suchych włosów, ułatwianie ich rozczesywanie oraz nadanie im blasku i zdrowego wyglądu. 

Część z tych obietnic uzyskałam, ale liczyłam, że efekt jaki nadejdzie będzie lepszy.

Jak przystało na piankę jest ona lekka, pachnąca i łatwa w aplikacji. 
Ciężko mi jednak było rozczesać po niej włosy. 

Bez spłukiwania odżywka obciążała włosy jakie mam czyli cienkie. Druga metoda jej zastosowania była lepsza czyli po nałożeniu i odczekaniu paru minut zostawała spłukiwana. Włosy jednak i tutaj nie do końca nabierały objętości.

Niby lekka jej formuła i wydawać się mogło, że uniesienie je od nasady, ale wynik był średni.



Linia Biovax Caviar mimo odżywce w piance, która nie do końca wypadła u mnie dobrze sprawdziła się bardzo dobrze. Włosy nabrały nawilżenia, przestały się elektryzować, końcówki uległy zregenerowaniu. Uważam, że linia z ekstraktem kawioru i złotych alg jest warta poznania. 

Wszystkie produkty linii Biovax Caviar zostały zaprojektowane w ciemnej tonacji ze złotymi napisami co czyni je wyjątkowymi i ekskluzywnymi w odbiorze przez klientów.

Nie posiadają parabenów, SLS.



pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie produkty tej marki :) Muszę obczaić dokładny skład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu kupuję szampony tej marki, ale odżywki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o ich produktach.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam maskę i oleokrem, całkiem fajnie działały, ale bez efektu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie najbardziej lubie maske z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do włosów z tej linii miałam i bardzo lubiłam, teraz zainteresowała mnie maska bo moje włosy zawsze potrzebują dociążenia, odżywienia i wygładzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ich kosmetyki, chociaż tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy kosmetyków tej marki. Fajnie, że seria przypadła do gustu, choć pianka nie do końca się udała.

    OdpowiedzUsuń
  9. tej serii akurat nie znam, ale jestem zachwycona serią perłową :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych produktów do włosów jeszcze ne miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam maskę caviar i szczerze polecam, włosy po niej wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biovax Caviar to moja ukochana seria do której zawsze wracam. Moje włosy po prostu są po niej odżywione, dociążone, błyszczące i wygładzone ♥

    OdpowiedzUsuń